måndag 6 december 2021

6 veckor

 Inte klokt bara två veckor till de är flyttklara.

Dessa små ljuvliga busar.

Igår blev de avmaskade igen och både aptiten och magarna är precis som de ska vara.

Eftersom det är måndag är det ju veckobildertajm.

Börre

vikt 2510 g

Benny
vikt 2215 g

Ännu så länge Gunnar är inte alltid lätt att komma på rätt tro mig jag vet.
vikt 1930 g


Gunnars tid som filosof är över och är numera den som är full av bus och spring i benen.

Missar aldrig en chans att få igång de andra.

Men också så väldigt kelen. Här fixar babyhussen frisyren inför fotograferingen och han tycker det är så mysigt.

Under tiden jag fotar Benny tar Börre plats över mina ben.

Att stå still på vågen när man ska vägas är svårt men när man är klar ja då är den väldigt kul att utforska.

Idag har jag hämtat ut deras stamtavlor och de är numera officiellt registrerade i svenska kennelklubben.


Bjuder på lite extra bilder från när vi fotade.

Alltså bara älskar dessa bilder .

Benny gosar in sig i fällen.

Babyhussen försöker övertala honom att posera.

sötaste lille Gunnar.

De är så fina så det pirrar i kroppen på mig.
Rena guldklimparna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Benny och Dante flyttar

 Skriver inlägget en vecka efter, julen kom emellan. Redan dagen efter Börre flyttat var det dags för Benny och Dante. Från att det varit li...