onsdag 29 december 2021

Benny och Dante flyttar

 Skriver inlägget en vecka efter, julen kom emellan.

Redan dagen efter Börre flyttat var det dags för Benny och Dante.

Från att det varit liv i luckan blev det väldigt tyst.

Först kom Tina och Albin .

Benny knallade fram och tyckte ÄNTLIGEN!!

Varmt lycka till!


Inte långt efter kom Julia och Kevin

Dante var väldigt nöjd med att krypa upp i mattes famn.

Varmt lycka till!


Jag har fått "rapporter" om att allt går bra och det känns skönt i mattehjärtat.

O vad jag önskar där blivit en tjej åt mig. Deras mormor Thea som bor hos min föräldrar har en alldeles speciell plats i mitt hjärta . Och Mio är min Mio och känns väldigt tråkigt att inte kunna avla vidare på hennes linje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Benny och Dante flyttar

 Skriver inlägget en vecka efter, julen kom emellan. Redan dagen efter Börre flyttat var det dags för Benny och Dante. Från att det varit li...