söndag 19 december 2021

Börre flyttar

 Idag var det dags ! Alltid jobbigt och gör lite ont. Men hade jag inte känt så skulle jag slutat med att föda upp. Tänker att det är för att jag bryr mig om det små. 

Fick massor av mystid med Börre . 

För vi hade en lång resa framför oss. 
Börre ska ju bli norrman så vi åkte för att möta upp på halva vägen. 

Som lugnt antingen i korgen vid mina fötter eller i mitt knä. Är väl enda gången jag låter en hund åka lös i bilen. Men ska bli en positiv upplevelse. 


Vi kom fram nästan samtigt till vår mötesplats 
Första gången i matten famn



Kändes helt rätt i mitt hjärta ❤️

Fått rapport att resan hem gått bra och han äter och går på upptäcksfärd i sitt nya hem. 
Varmt lycka till med Börre ❤️❤️❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Benny och Dante flyttar

 Skriver inlägget en vecka efter, julen kom emellan. Redan dagen efter Börre flyttat var det dags för Benny och Dante. Från att det varit li...