onsdag 8 december 2021

Nya upptåg

 Imorse när jag kom ner från trappan mötte Börre mig i allrummet. 


Han var först ut med att ta sig upp för de två trappstegen från valprummet. Men när ljudet av mat hördes då kom minsann Benny också snabbt upp för trappen. Vill ju inte ha dem helt utan uppsikt när jag är på jobbet så stängde grinden in till valprummet när jag åkte. Snälla Mio hade öppnat den och då kom Dante , som Gunnar ska kallas också springande.  

De har väldigt kul med Nike. 

Hon har varit väldigt tveksam till vad det varit för odågor och sprungit sin väg när de små närmat sig. 


Dante och Benny är de som budat mest . 

Vill gärna men upp i soffan kan de inte ta sig ….än 


Börre är väldigt förtjust i skinnet under bänken. Hans favoritplats. När de busar ligger han och njuter. Lite som tjuren Ferdinand när han luktar på blommorna . Imorgon ska de följa med mig och ’jobba’ på äldreboendet tillsamman med Mio och Nike. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Benny och Dante flyttar

 Skriver inlägget en vecka efter, julen kom emellan. Redan dagen efter Börre flyttat var det dags för Benny och Dante. Från att det varit li...