söndag 7 november 2021

Mirakel

 Tror nog aldrig det tidigare hänt att hela kullen öppnat sina ögon på samma dag. 

Kanske inte helt lätt att se men lovar de har det  

Nu börjar det roliga  , nu kommer det hända så mycket  

Utvecklingen går ju så snabbt. 
En annan unik sak. Jag trodde det var en fläck av Mios avslag men det är en fläck dom inte går att tvätta bort på Gunnars tass. 
Får väl se om det växer bort men så gulligt. 
Tänkte jag skulle filmat dem när de är uppe och gångtränar. Mio kom så lägligt när jag höll på att fixa med dem. Men var de hungriga ? Noop en en rejäl tvätt verkade behövas. 

1 kommentar:

  1. Länge sedan jag var inne på din hemsida, och bilen lycka att det finns nya fina valpar att följa! Jag längtar fortfarande till vi är redo för en valp…. 🤎// Pernilla i Malmö

    SvaraRadera

Benny och Dante flyttar

 Skriver inlägget en vecka efter, julen kom emellan. Redan dagen efter Börre flyttat var det dags för Benny och Dante. Från att det varit li...