torsdag 28 oktober 2021

Dygn 2


Lilla lila kämpar på. Jag nappar han men han söker även sig till tutten. Är väl lite dålig på att suga men än ger vi inte upp. Han har en sån vilja och jag lovar man missar inte när han är hungrig eller är på upptäcksfärd i lådan. Hade varit så skönt om vi fixar det. 
De övrig tre har vänt upp i vikten. Stora brun mest . Mio är en pärla men tycker jag är lite jobbig som plockar upp lilla lila för att ge mat. Mat det har jag tycks hon tänka och vill bära tillbaka honom. Men Mio är en så trygg hund och vet att jag inte vill nåt illa och blänger på mig sen kan jag fortsätta. Mio denna hund ❤️❤️ 

Fortsätt o håll tummarna så hörs vi imorgon ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Benny och Dante flyttar

 Skriver inlägget en vecka efter, julen kom emellan. Redan dagen efter Börre flyttat var det dags för Benny och Dante. Från att det varit li...